Betere oplossingen

Wil je resultaten boeken met je website en overige marketing en communicatie tools? Dan moet je subjectiviteit buiten de deur houden. Door niet op smaak en gevoel te sturen maar op objectieve informatie krijg je betere input voor het proces en daarmee een betere oplossing dat resultaten boekt.

Werkwijze

Dit principe hebben we in onze werkwijze ingebakken zodat je – ongeacht je budget of mogelijkheden – altijd een product krijgt dat is afgestemd op de wensen, eisen en behoeftes van jouw klant en/of gebruiker èn jouw doelstelling(en) en zo resultaten behaalt.

> Bekijk hier onze werkwijze

Resultaten? Zo bereiken wij die

Aan de ene kant heb je jouw zakelijke doelstellingen en belangen. Immers het media product moet daaraan bijdragen. Aan de andere kant heb je de gebruiker/klant met zijn wensen en behoeften. Hoe breng je die samen?

De oplossing is om te sturen op wat jouw klant/gebruiker wil. Want een gelukkig klant geeft meer uit en komt weer terug voor meer.

Tools en technieken

Wij gebruiken een groot aantal tools en technieken om resultaten te behalen:

  • Design thinking proces
  • User research
  • Usability test
  • 5 seconden test
  • Analytics
  • Expert review
  • Heuristische test
  • A/B test
  • Customer journey / touch point analyse
  • Concurrentieanalyse

> Maak een afspraak om meer te leren over onze technieken

Een aantal tools uitgelicht

Sommige tools zijn geschikt voor online, anderen ook voor offline zodat je altijd verzekerd bent van gefundeerde keuzes

Design thinking proces

De basis van user centered design. Wil je weten wat je klant en/of gebruiker beweegt en wil? Begin hier:

  • Empathie- en inlevingsfase om je in de klant en/of gebruiker te verplaatsen
  • Definitiefase om het echte probleem te definiëren
  • Ideeënfase om oplossingen te bedenken/ontwerpen
  • Prototypefase om van oplossineg voorbeelden te maken
  • Testfase om voorbeelden te testen

5 seconden test

Jij hebt een aanbieding, een propositie, voor je klanten. Maar is dat aanbod wel duidelijk?

De 5 seconden test geeft antwoord op die vraag zodat je met een gerust hart jouw propositie kunt doorvoeren in al je marketing en communicatie.

Usability test

Wil je weten of het ontwerp voor je website wel bruikbaar is? Houd een usability test.

Bij een usability test ga je kijken in hoeverre je website bruikbaar is voor jouw doelgroep. Je geeft al je testpersonen een aantal relevante taken en maakt daarna de balans op.